ابزار منو ثابت

زایشی برای مرگ

Feet don’t fail me now

Take me to the finish line

Oh my heart it breaks every step I take

But I’m hoping at the gates,

They’ll tell me that you’re mine

Walking through the city streets

Is it by mistake or designed

I feel so alone on the Friday nights

Can you make it feel like home, if I tell you you’re mine

It's like I told you honey

Don’t make me sad, don’t make me cry

Sometimes love is not enough when the road gets though

I don’t know why

Keep making me laugh

Let’s go get high

The road is long, we carry on

So we should have fun in the meantime

Come take a walk on the wild side

Let me kiss you hard in the pouring rain

You like your girls insane

Choose your last words, this is the last time

Cause you and I, we were born to die

Lost but now I am found

I can see but once I was blind

I was so confused as a little child

Tried to take what I could get

Scared that I couldn't find

All the answers honey

Don’t make me sad, don’t make me cry

Sometimes love is not enough when the road gets though

I don’t know why

Keep making me laugh

Let go get high

The road is long, we carry on

So we should have fun in the meantime

Come take a walk on the wild side

Let me kiss you hard in the pouring rain

You like your girls insane

Choose your last words,This is the last time

Cause you and I We were born to die [x4]

Come and take a walk on the wild side

Let me kiss you hard in the pouring rain

You like your girls insane

Don’t make me sad, don’t make me cry

Sometimes love is not enough when the road gets though

I don’t know why

Keep making me laugh

Let go get high

The road is long, we carry on

So we should have fun in the meantime

Come take a walk on the wild side

Let me kiss you hard in the pouring rain

You like your girls insane...

Choose your last words,

This is the last time

Cause you and I

We were born to die

پاهای من نذارید من الان کم بیارم

منو به خط پایان برسونید

قلبم با هر قدم باز میشکنه

اما امیدوارم آخر این راه

بهم بگن که تو مال منی

توی خیابون های شهر قدم میزنم

اشتباه میکنم یا از قبل قرار بوده اینطوری بشه

شب جمعه است و من خیلی احساس تنهایی میکنم

اگه بهت بگم تو مال منی، میتونی کاری کنی که خیال کنم توی خونه ام

درست همونطوری که بهت گفتم عزیزم

منو ناراحت نکن, منو به گریه ننداز

بعضی وقتا عشق هم کافی نیست وقتی شرایط سخت میشه

نمی دونم چرا

بازم منو بخندون

بیا اوج بگیریم

جاده طولانیه, ما ادامه میدیم

پس باید تو این فاصله شاد باشیم

بیا یه کم تو عالم دیوونگی قدم بزنیم

بزار زیر بارش تند بارون محکم ببوسمت

تو دختر دیوونه ات رو دوست داری

حرفای آخرتو بزن, چون این آخرین باره

چون من و تو برای مردن زاده شدیم

گم شده بودم اما الان پیدا شدم

می تونم ببینم اما یه زمانی کور بودم

مثل یه بچه کوچیک گیج شدم

سعی دارم چیزی رو که میتونم به دست بیارم

میترسم پیدا نکنم

همه ی جواب ها رو عزیزم

منو ناراحت نکن, منو به گریه ننداز

بعضی وقتا عشق هم کافی نیست وقتی شرایط سخت میشه

نمی دونم چرا

بازم منو بخندون

بیا اوج بگیریم

جاده طولانیه, ما ادامه میدیم

پس باید تو این فاصله شاد باشیم

بیا یه کم تو عالم دیوونگی قدم بزنیم

بزار زیر بارش تند بارون محکم ببوسمت

تو دختر دیوونه ات رو دوست داری

این آخرین باره, آخرین کلماتتو انتخاب کن

چون من و تو برای مردن زاده شدیم

بیا یه کم تو عالم دیوونگی قدم بزنیم

بزار زیر بارش تند بارون محکم ببوسمت

تو دختر دیوونه ات رو دوست داری

منو ناراحت نکن, منو به گریه ننداز

بعضی وقتا عشق هم کافی نیست وقتی شرایط سخت میشه

نمی دونم چرا

بازم منو بخندون

بیا اوج بگیریم

جاده طولانیه, ما ادامه میدیم

پس باید تو این فاصله شاد باشیم

بیا یه کم تو عالم دیوونگی قدم بزنیم

بزار زیر بارش تند بارون محکم ببوسمت

تو دختر دیوونه ات رو دوست داری

آخرین کلماتت رو انتخاب کن

این آخرین باره

چون من و تو

برای مردن زاده شدیم

 

لانا دل ری 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت22:54---2 مهر 1393
برای دلم، گاهی مادری مهربان میشوم
دست نوازش بر سرش میکشم، میگویم: غصه نخور، میگذرد…
برای دلم، گاهی پدر میشوم
خشمگین میگویم: بس کن دیگر بزرگ شدی
گاهی هم دوستی میشوم مهربان
دستش را میگیرم، میبرمش به باغ رویا…
دلم ، از دست من خسته است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 26 شهريور 1393برچسب:,

] [ 15:41 ] [ دلشوره ]

[ ]